4/16/17
This is Bistek al la Mexicana a common dish found many places. There are several places I get this some better than others but all real decent! Kind of a tomato based sauce with generally pretty tender pieces of beef and a fair amount of it. The rice is pretty generic but the frijoles can be something else. This also includes as many fresh made in front of you tortillas you want and brought to you with a smile. Something like this costs around 50-60 pesos or $3. The squeezed as you watch orange juice is 20 and brings the price up a bit but worth it. Nothing in the States I've ever had compares to this not even close plus it'll cost 7-10 smacks. I don't know what I'm going to eat when I return. It will be an adjustment as I do this so much that is go into Puerto Vallarta on the south side and have me a excellent lunch with "real" Mexican food not the slop I get back there. I do not plan on eating out much at all only at maybe three select places. Pricey yes but worth it because it's so good. I threw away so much money last summer eating way overpriced shitty food. Several times the food got thrown away as well. The whole of Mexico is an eating machine I tell you. I'm gonna miss this.

I feel good and and think the higher temps and humidity contributes to that. It's the same every time. After a month or two you realize and say " Hey I feel pretty damn good!"

Just as important I believe the food made fresh with wholesome fresh ingredients as well contributes to that. Get off the bus in town the food smells everywhere make me hungry just like that.

11/3/08

Teen Girls Are Getting Knocked Up Because Of TV And That Ain't The Half Of It

Exposure to some forms of entertainment is a corrupting influence on children, leading teens who watch sexy programs into early pregnancies and children who play violent video games to adopt aggressive behavior, researchers said on Monday

Do you suppose?? One can be a peckerhead straight outta a cornfield and figure that one out.

More importantly the article failed to mention TV and the majority of those who spew their noxious shit over the airwaves are the reason about half of those who live in this country are brainwashed propagandized undecided simpletons and for some time have lost their ability to recognize what is right and what is wrong. What is the truth and what is a lie.

We maybe are so screwed more so than ever before and will possibly know tomorrow night or Wednesday just how much.

2 comments:

  1. the reason about half of those who live in this country are brainwashed propagandized undecided simpletons

    I do believe that to be true.

    ReplyDelete
  2. We're so damn smart and that's said in jest but that is the only thing that fully explains why people choose to believe the untruths.

    ReplyDelete